Er zijn nog geen producten in jouw winkelwagen geplaatst.
Welkom bij de klantenservice van Nagelwinkel.be
Heb je vragen?
Klik op de knop rechtsonder om snel contact op te nemen met onze klantenservice via WhatsApp. Wij staan klaar om je te helpen!
Verzending:
Bestellingen geplaatst voor 15:00u worden dezelfde werkdag verzonden, mits de betaling is voldaan. 90% van de pakketten wordt de volgende werkdag geleverd via Bpost of PostNL
Levering:
Bestellingen worden via verzekerd vervoer verzonden. Zorg ervoor dat je aanwezig bent om de levering in ontvangst te nemen en te tekenen.
Garantie:
Wij doen ons uiterste best om je bestelling correct samen te stellen en tijdig te verzenden. Controleer je bestelling direct na ontvangst op juistheid en volledigheid. Indien je bestelling onjuist, onvolledig of beschadigd is, neem binnen 8 dagen contact met ons op via info@nagelwinkel.be. Voeg bij schade foto's toe van het product en de verpakking voor een snellere afhandeling.
Bedenktijd/retour:
Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom je de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om een product retour te sturen. Je krijgt dan het orderbedrag gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van je thuisadres naar de webwinkel zijn voor je eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder. Indien je gebruik maakt van herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kan je contact met ons opnemen via info@nagelwinkel.be onder vermelding van je ordernummer. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
FAQ voor retouren:
Zijn de verzendkosten voor retouren gratis? Nee, de verzendkosten voor retouren zijn voor eigen rekening en bedragen circa €7,25 per pakket.
Hoe lang duurt het voordat mijn retour verwerkt is? Retouren worden binnen 14 dagen na ontvangst verwerkt, waarna je het bedrag teruggestort krijgt.
Levertijd & verzendkosten:
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen vóór 15:00u worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van je bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een actuele indicatie van de voorraad en levertijd. Indien een product niet op voorraad is, informeren wij u zo snel mogelijk
De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:
- € 7,50 voor bestellingen onder de € 75,- binnen België/Nederland.
- Gratis verzending voor bestellingen vanaf € 75,- excl. BTW.
Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van Bpost/PostNL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.